16 Nisan 2011 Cumartesi

?

Kalbin çarpması yeter mi?
Bilinmezlik acıtmaz mı?
Zulmetmez mi araya giren yollar, yıllar;
hep yürekte kalmış, hiç gün yüzü görmemiş duygulara?
Sensiz yada bensiz bir ikili delilik hali yeter mi?
Geceleri uyutmayan, kabusa dönen final sahneleri bezdirmez mi soluk almaktan?
Aşk, dokunmadan yalnızca uzaktan yaşanır mı ?
Kendi kendine yeter mi insan iki kişilik bir taşkınlığı taşırken içinde?
Senden giderken arkasından bakmak nefesini kesmez mi ?
Aşk hiç bitmez mi ?
Aşk bitince mi, 'yeter' olur içindekiler yoksa,
ateşböceği misali yoluna ışık tutsunlar, kaybolma diye ?
Ne zaman "bana yeter" olur aşk,
ille de bitip gidince mi ?

4 yorum:

ada dedi ki...

kendi yazılarıma çok bensettim bunu. çokça soru içeren genelde endişeli kafası karışık. nice:)

Aysu dedi ki...

Teşekkür ederim kuzum... Senin beğenmen de ayrı birşey yani. Kalemi kuvvetli birinden alınmış bir 'nice' pek kıymetli oluyor ;)

ada dedi ki...

aman canım yok ne demek kalemi kuvvetli falan haşa. ben kendime yazıyorum. okumadın bile şaşkın. bana düşmez derecelendirmek. güzel yazıyosun zaten de bunu kendime yakın gördüm işte.

Aysu dedi ki...

Kuzucum biz karşılıklı incelik kırılmalarıyla bunu uzatırız bence ;) Tekrar teşekkürler. Karışık kafa iyidir. Zihin açar!
Okumama gerek yok sendeki potansiyeli biliyorum. Ki sen bana accıkda olsa okudun ;) Sonuç öperim...