31 Mart 2011 Perşembe

Çocuktan adama ve tersi doğrultuda...

Eski bir dost.
Kaybolan, kaybeden, acıyan, acıtan,
Farklı, inatçı, korkak ve yılgın.
Zekasına hayran,
Boşvermişliğine ve inatlarına kızgın ben.
Yapabilirliklerinin sınırları olmayan ve bir şey yapmayan beyni.
Anlamaya çalışan,
Hiç değilse dinleyen kalbim.
Çocuktan adama ve tersi doğrultuda gelişen bir konuşma hali.
10 yaş farkımızın yok edildiği derin sohbet,
İnce ayar çekmelerin itinayla yapıldığı.

Konuştum....
.... dinledi.
Konuştu...
.....dinledim.

Vedalaşmadık.
Güzel ayrıldık.

Anlaştık mı?
.... şimdiye dek kuramadığımız bir arkadaşlığa ulaştık...

Korkakça sarıldık.
Halbuki ben kocaman sarılmak isterdim.
Zorlamadım.
Çünkü adamdan çocuğa doğrultusundaydık...

Konuştum....
.... dinledi.
Konuştu...
.....dinledim.

"Kaybolma bir daha" dedi.
"Merak etme ittiririm yine kendimi uçurumun kenarından" dedim.
"Değsin bu kez" dermiş gibi bakıyordu gözleri, güldük.

Konuştum....
.... dinledi.
Konuştu...
.....dinledim.

O ilk kez konuştu...
Ben ilk kez huzursuzlanmadım birlikte olmaktan.

İlginçtir ve nedendir bilimez,
Seni özlediğimi hissettim....

Hiç yorum yok: