22 Mart 2011 Salı

Seni Anlamak

Bir anlık farkındalık anı sayesinde ulaşılmış yüksek mertebe affetme için teşekküre binaen yazılmıştır...

Seni anlamak,

Senin benim zekamı yücelttiğin yerlere inat, biraz zaman aldı.

Seni anlamak,

Bende yeni ufuklara yelken açma hissinin tatminini yaşattı.

Tüm bunların ötesinde,

Seni anlamak bana senin ne denli kıymetli olduğunu,

bana ne kadar çok değer verdiğini,

beni nasıl da anladığını ve

yalnızca konuşurken değil,

yazdıklarımı okurken de, beni inanılmaz derecede dikkatli 'dinlediğini' algılattı.

Seni anlamak,

beni yeni bir başlangıca attı kaotik bir karışıklıktan.

Seni, kendimi bularak anladım ve Bay Asaf yine yeniden haklı çıktı.

Yahut hep dediğimiz gibi Hakk'ın görünmez eli 'haklı' kelimesinin her kullanıldığı anda saklıydı.

Sana ne denli teşekkür etsem az!

Beni sevdiğin, önemsediğin ve farkında olmadan attığım çığlığı benden önce duyduğun için...

"Seni bulmaktan önce aramak isterim,

Seni sevmekten önce anlamak isterim,

Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,

Seni hep hep yeniden başlamak isterim..." Ancak şimdi, neden Özdemir Asaf'ın bu şiirini bu denli sevdiğimi anlıyorum beynimle...

Birleştirmeye çalışmadan özgürleştiren ve bambaşka bir platformda yeniden buluşturan elmanın bir nevi diğer yarısı...

Nasıl da ilerleme yarattın şu renkleri coşkusunu yitirmiş yaşamımda bir bilsen....

"Ah bilsenn, bir bilsennnn....."

... tırnak içinde yada değil artık hiç önemli değil...

Hiç yorum yok: