25 Kasım 2011 Cuma

Mavi'nin Ada'sına...

Yazı yazdırdın bana gecenin 3'ünde...
Kadın sırtını dayamak ister erkeğine...
Korunduğunu, kollandığını ve hep kendisi için tetikte olunduğunu bilmek ister.
Sevilmek ister, bir kız çocuğuna gösterilen şefkatle, ilgiyle ve yeri gelince arzulandığını ve tutkuyla özlendiğini bilerek erkeğinin gözlerinde...
Kadın, kadınlık onurunu yerlere sermeden teslim olmak ister yahut şöyle diyelim
teslim olmak istediği bilinsin ama kadınlığı hep onore edilsin ister...
Erkek yanında güçlü, ayakları yere basan ama erkekliğini ona hissettirecek, gücünü takdir edecek ve anne şefkatiyle kendini severken yanında dişiliğiyle baştan çıkaracak kadınını ister...
Can Baba'nın Kadın Dediğin ve Erkek Dediğin şiirlerindeki gibi yani.
Ben işte bu -mış gibi görünülen keyifli oyunun melodik uyumunu gördüm fotoğrafınızda..
Bilirsin beni, kassam da söylemem lafa gelince bunları.
Ama yazmak yok mu, gönlü boşaltma olanağı...
Çok sevindiğimi biliyordun ya kuzum.
Görmek sizi bir küçük fotoğraf karesinde; "olmuş bu" dedirtti ve kat be kat mutlu etti derinden...
Ala! Ne ala....
:)

3 yorum:

ada dedi ki...

sabah ağzım kulaklarımda resmen:)
seni okumak her zaman keyifli ama senin kaleminden kendimi okumak daha bi güzel oluyomuş:)
fotografı senin için koymuştum zaten:) o geceden pek fotografımız yok aksilik oldu. bi tek bu var:S
daha olur ama diymiii? :)
öpüyorum ve seni çok seviyorum
benzer sancıların içinden geçtik. çıkıp kurtulduğumuza da inanıyorum. çok yakın bi zamanda ben de senin iki kişilik fotografına yorum yazcam biliyorum:)

Aysu dedi ki...

sancılar gitti güzelim haklısın.. ama giden sancılar yerine yenilerini getirmesinler diye bir süre daha kaçaklardayım sanki ben... ;) neyse! mutlu ol ki saçılsın bize de o kocaman gülümsemen...

ada dedi ki...

Bedenimden taşıyo gülümsemem. Zaten pek hakim olamam bilirsin:)
Benimle bir sevinen caniminiçi insanlar olduğunu biliyorum çünkü. O kocaman gülümseme fotoğraftan taşıp sana bulaşacak çünkü:)
Öpüyorum ve seni çok seviyorum
Nasıl hissedersen hisset! Neye karar verirsen öyle olsun! İster kaybol ortalıklardan, odalara kapan; istersen kaptır kendini bi rüzgara.
Sen ne zaman istersen ben o zaman ordayım bunu aklından çıkarma;)