17 Ağustos 2011 Çarşamba

Dost Meclisimin Kadınları

Dost meclisimin kadınları bir başka ne yalan söyleyeyim...
Üstelik benim arayıp bulduklarımdan ve o denli özene rağmen bana bıçak sokanlardan değil onlar...
Kendiliklerinden hayatıma giren, önce dahil olan, sonra karılan ruhuma, düşünceme ve yaşamıma,
dost meclisinin daimi üyeleri olmaları istenen
Pretty Woman sınıfından özel kadınlar onlar.
Her biri, yaşamımda renk,
her biri hiç düşünmediğim ve bilemediğim acılar,
her biri özgürlüğün ve kadınlığın başka bir yanı,
her biri aşkın kendine münhasır anlamı,
her biri ben ve ben de sakladıkları dostluğun ayrık ama bir bütüne parça olmuş anlamları...
Onlar bir kaç tane aslında.
Öyle sayıca zilyon tane değil.
Sırayla yazmak var içimde, hepsini, ayrı ayrı.
Ama biraz dışarı çekilmek lazım yazabilmek için onları, paylaşımları...
Yoksa, bu yoğun sevinçle onlara karşı duyduğum,
yazmak zor içimdekileri, okunabilir halde sunmak zor dost meclisinin sırlarını!
Dost meclisimin kadınları bağrı yanık dostlar aynı zamanda,
özel oldukları için hep çekinilmiş ve korkulmuş, uzaktan sevilmiş kadınlar...
ve onlar ki sigaramın dumanında, dertlerini kendi dertlerim gibi yaktığım,
acıtan ve kanatan yaralarına kedi dili misali merhem olmaya çabaladığım,
mutlulukları beni mutlu kılan, kayıplarına yas tuttuğum,
ve en önemlisi bedenimin hazine sandığında tuttuğum en gizli şeyi,
kalbimi açtığımda,
ipek mendillere sarıp sarmalayıp üşütmeyen,
kırılmasın diye etrafına görünmez çitler çeken,
yeri geldi mi kıvılcımlandırıp yeniden hayata döndüren,
ama hiç bir kavgaya, hiç bir anlaşmazlığa rağmen, asla yere atmayan, kırmayan, sızlatmayan,
gönlün koruyucuları güzel eller onlar...
Bilir onlar kendilerini ama yine de içimdeki kodlamalarıyla minik bir hatırlatmaya kim niye olmaz desin ki?
Kuartz kristalim, Ada'm, Al yazmalım, Zeytin yeşilim, Okyanus gözlüm, Kova kadınım, Işıkım ve NewYorker'ım...
Var olun emi,
Önemli değil Dünya'nın neresinde olduğunuz,
önemli değil konuşabilirliğimiz, görüşebilirliğimiz, birbirimize sarılabilirliğimiz,
Siz var olun ve renklerinizi duyurun içselimden bana...
O bana yeter de artar bile....

1 yorum: