11 Aralık 2010 Cumartesi

Karar-lı-laş-tır-dık-ları-mız-dan mısınız?

Eheehehehe.....
Kahkahanın daha güzel bir yazılı ifadesi olmasını isterdim. Neyse... :)))
Şimdi heyhat, tüm dostlar,
Merkür geri çekiliyormuş, bu sebep ilen
Bolcenek düşünüp, bilimum miktar kafayı kırıp, yanında mümkünse bolcenek ağlayıp,
Yalnız pek mühimi;
Kesinlikle, kesin kararlar vermeden, kesin yargılara varmadan, sabırla dıdısının dıdısına karar içsel yolcuklar yapıp, tüm yaşantımızı baştan ayağı alaşağı edip, sonuçta ne kadan da boktan bir karmaşa içinde olduğumuzu görüp,
Sonuçta 5 Ocak itibariylen, boktanlaşmış olduğuna karar verdiğimiz hayatımızın, yıkılan tüm duvarları için, üzerinde saatler harcayarak biriktirdiğimiz çözümlemeleri ve kararları uygulamaya koyma vakti olacakmış.
Heh ! Harika, bayıldım.
Bayılırım zaten ben belaya.
Hiç düşünmezmişim gibi şimdi geçerli bir sebebim de var.
Neymiş efendim: MERKÜR GERİ ÇEKİLİYORMUŞ...
Tamam karar almak yok, yargılamak yok, gereklilik yok. Astroloji öyle söylüyor.
Koyver gitsin anasını satayım...
Oh oh.. Ben pek mutluyum bu işten şaka bir yana.
Bekle beni 5 Ocak gümbür gümbür geleceğim :)))

PS: Gizem dikkat balım Merkür Geri Çekiliyormuş :))

Hiç yorum yok: