12 Kasım 2010 Cuma

İçsel Monologlar* 1

Bana zamandan bahseden sen misin ?
Dur bir daha düşün...
Var mı ki zaman ?
Ben derim yıllar, sen dersin bir an,
Sen dersin aylar, ben derim saniyeden de kısa.
Dur bir daha düşün, var mı ki zaman?
-------------------------------------------------------------------------------
Ben seni seviyorum,
Sen de beni seviyorsun,
E şimdi n'olacak ?
Ben sendeki beni,
Sense bendeki seni seviyorsak eğer,
O zaman,
Ben bendeki seni,
Sen sendeki beni sevmeye devam ederek
Hiç biraraya gelmeden de birlikte olmayı becerebilir miyiz ?
Saçma,
Kimse kendini o kadar severken MEGALOMAN damgası yemeden
Nefsindeki ben, sen, kendim ve kendinle başa çıkabilemez ki ..
Eeeee, o zaman.....
Biraraya gelmeli...
-----------------------------------------------------------------------------------
Şimdi ben kendimi çok önemsiyorum ya,
Kimse beni önemsemese n'olur ?
Ya sen kendine yalan söylüyorsundur,
Yahut bir başına yalnız kalıverirsin
Dünya'nın orta yerinde bre salak...
-----------------------------------------------------------------------------------
Çocuk:Anne yemekte ne var ?
Anne: Ne istersin ?
Çocuk: ..................................... (uzun soluklu sessizlik)
Anne: yahu niye sustun, söylesene ne istiyorsun ?
Çocuk: Eeee, söyledim...
-----------------------------------------------------------------------------------
Asla yapmam dediğin şeyleri
Gözünde çok büyütmemen gerektiğini
Kimse söylememiş sana herhalde ki,
Gözünde büyüttüğün o asla anlarını
Gün gelip de canlı kanlı yaşadığında
Aslında tükürdüğünü yaladığında diyelim;
Ne kadar da sıradanlaşabileceğine
Sen bile şaşırıyorsun dimi ama ?
-----------------------------------------------------------------------------------
"Hey yıllar yenilmedim size hatalarım bile aynıııııııııııı...."
Aferin aferin yenilme sen daha,
Yenilme de gör ense kökünü aynı hataları yapa yapa.
Sevdiğin köşede,
Geçen yılları saç tellerindeki beyazlardan sayarken
ve bittabiki eskiyen fotoğraflarından ahhhh ahhhh naralarıyla
Hatırladığında hatalarını.
Saol çok iyi geldin cidden, alt tarafı şarkı söylüyordum...
----------------------------------------------------------------------------------
Bay Asaf, seni bir akşam üzeri düşündürebilirim diyor.
Sen, kendini çok bir bok sanan kimi zaman, seeennnn;
Düşündürebildin mi birini bir akşam üstü,
Sadece sıradan bir duruşunla ???
----------------------------------------------------------------------------------
Ellerin saçlarımda,
Burnun; boynumla omzumun arasında,
Sevgilim dur !
Tadını çıkartalım bu anın..
Çünkü hiç yaşayamayacağız bir daha
Birbirimize ilk kez dokunmanın vereceği heyecanı,
Şu saçma sapan tüketilmişliğin ortasında....


* Başlık konusunda, bir zat, tarafımca bayağı darlatıldı, katkılarından ve arttırdığı yaratıcılıktan dolayı teşekkür borç bilinir..

Hiç yorum yok: