20 Ocak 2011 Perşembe

Anekdotlar 2

"Tamam işte (!) ben seni buldum!" dedi.
"Saçmalama" dedim.
"Aşk dediğin bu bebek, saçmalama işi" dedi.
Zaten bana hep bebek dedi ve hep sinir etti.
Aradan zaman geçti.
Telefonumun şarjı bitti.
Aradı. "Telefonu açan o adam kim?" dedi.
"Şarjım bitti, yönlendirdim ararsın diye" dedim.
"Tabi (!)" dedi.
Bebek canından bezdi.
Hiç uzatmadan;
Sarılmadan,
Öpüşmeden,
Sadece Ayrıldık...
-------------------------

"Niye şimdiye kadar söylemedin ?!?!" dedi.
"Şaka mı yapıyorsun ?" dedim.
"Çok ciddiyim, niye bizi bu hale getirdin !" dedi.
Güldüm alaycı.
Güldü inançlı.
"O zaman kalk gidelim" dedim. "Kıralım şu bardağı"...
Kaldı öylece oturduğu yerde.
Bana düşen gitmekti,
Kaldım öylece tuttu kolumdan.
Biz öyleee kaldık.
Sarılamadık,
Öpüşemedik ve
Ayrılamadık...

Hiç yorum yok: