25 Temmuz 2011 Pazartesi

Dün Gece

Uyutmadın beni dün gece.
Belki sen değildin beni ayakta tutan ama aklım, fikrim ve tuttuğum kalem seni yazdığından olacak ben seni suçluyorum,
Çünkü öyle istiyorum.
Bütün gece yazdım seni,
dolabımda sakladığım defterime.
Aynen bıraktığım yerden devam ettirdim hikayeyi, tabi dün gecenin tarihini atmayı ihmal etmeden.
Hoşuma gitti bu kez.
O kadar nötrdüm ki.
Seni merak etmemden olacak herhalde, aklımın sende oluşu.
Yoksa niye olsun ki bütün geceyi senle geçirişim ?
Seni özlemedim ki.
Keyfim desen o da yerinde aslında şükür ki.
Eee o zaman ne?
İşte uyutmadın beni bütün gece.
Niye ki?
Düşünme beni, düşünüyorsun da ondan.
Yok düşün sen beni. Sevmedim bu fikri.
Yazamadıklarımı bil,
Yazdıklarımı göz ardı et,
Sesimi duymak iste,
beni özle, beni merak et, beni boşver.
Ama benden vazgeçme, ya da koyver gitsin.
Beni benimle bırak, ama yanımda olmanı istediğimi hisset,
anla beni söyleyemediklerimden.
Sesimin tınısından duy beni.
Kızma bana, kız bana, çarp gerçekleri suratıma.
Yüzleşince gerçeklikle, öfkelenişimi umursama, nasılsa özür dileyeceğim sonra.
Bilirsin sen beni, bir kısmımda sen de değil mi?
Bul beni kaybolunca, yolda tut, bırakma.
Bırak ama sonra boğma.
Boğdurtma beni kimselere, izin verme aşkta kaybolmama.
İşin zor senin dostum,
Bir kere bulaştın ruhuma,
Bir kere değdi bakışın bakışıma,
Ne benden gidebilirsin, ne beni kovabilirsin,
Sevgi, aşk, hoşlanma değil de bir başka mesele bütün bunlar.
Bilirsin sen böyle şeyleri, işte bir nev-i elmalarla armutlar durumlarından yani.
Dün gece ben seni yazarken, rüzgar Sezeni getiriyordu melodilerle bana sokaktan.
Biri belli ki aşkını yakıyordu içki sofrasında ve Sezen dinliyordu.
Benim için bir Sezen şarkısı seç bak.
Belki en sevdiğim "Top5 Sezen Şarkısı"'ndan birini seçersin farkında olmadan,
Bir kere daha mutlu olurum dokununca içimdeki küçük kıza.
Sen minik şeylerle mutlu etmeyi bilirsin, öyle kal, öyle yap, zorlama...
Dün gece ayakta tuttun beni işte tüm bunlarla,
Yoksa dün gece beni ayakta tutan tüm bu yuvarlanmaların arasında sadece ben miydim acaba?
Kaybolan çocuklarımın rahatsızlığı mesela?
Yahut sendiysen uykularımın katili, sen kimdin acaba?

Hiç yorum yok: