17 Temmuz 2011 Pazar

Kız Arkadaşlar

Her aşk sancısını,
her yanlış anlaşılmayı karşı cinse dair,
her aptallığı ve sudan dertleri konuşabileceği kız arkadaşları olmalı bir kadının.
Sadece bunlar değil elbet;
yetiş geç kaldım,
eyvah check-in'i unuttum çabuk bilgisayar bul,
ağlamak istiyorum,
gülmek istiyorum, n'olur biraz duralım 'durmak' istiyorum diyebilmeli.
-kızamadığı onlarca insanın hıncını onlardan alırcasına saçma bir bencillikle-
Şımarıkça kızabilmeli bulduğu haklı haksız her fırsatta kız arkaşlarına.
Hoca, patron, ev sahibi hır çıkarınca sualsiz sığınabilmeli kucaklarına,
Çöplerini, kirlilerini, kıyafetlerini, eşyalarını,
rastgele evinde, masasında, ofisinde bırakabilmeli kız arkaşlarının.
Kız arkadaşları olmalı bir kadının,
kadınlığını unuttukça göremediği ilgiler yüzünden, ona hatırlatacak olan...
Bir kadının kadınları olmalı annesinden başka,
ki hayatı kadın gözüyle görüp paylaşmayı ve kolaylaştırmayı becerebilsin,
hislerini unutmasın, canını çok yakmasın, hıncı içini yemesin ve
tüm dengelerinin ayarlarını yapabilsin, yeri gelince yaptırabilsin diye...
Hepsinden öte,
bir kadını en çok büyüten deneyimleri yaşatan
etrafındaki kadınlar olduğu için herhalde,
açıklamaya ihtiyaç duymadan varlıklarına sevinecebileceği, şükredebileceği ve bunu onlara söyleyebileceği kız arkadaşları olmalı insanın,
en az birkaç tane...
İşte bu yüzden, asıl diyeceğim o ki, sizlere sahip olduğum için çok şanslıyım....

Hiç yorum yok: