30 Ekim 2010 Cumartesi

Serzeniş 2

Sarhoşken yazmayacağım...
Yazmamalıyımmm....
Ciddi bir mücadele içerisindeyim.
Ne saçma bir gündü bugün.... eski arkadaşlarla olan kısmı güzeldi..
Sevilen bir dostla sohbette güzeldi, peki gerisi???
1 şişe Cabernet Sauvignon'dan sonra insan zekasını yitirebiliyormuş...
Düşünemiyorum. İstediğim bu değil miydi ? Düşünememek! Değilmiş demek ki...
Yahu bulamadığım bazı cevaplar var. Hayata dair; aileye, sevgiye, dostluğa..
Yok hayır, bunların saçma kimyasal mantıksızlık olan sevgili aşkla alakası yok.
Büyümekle ilgili mesela.
Ama ben büyümek istememiştim.
Ama ben hayal kurmaktan memnundum..
Peki ben hala hayal kuruyorsam ne oluyorum; çocuk, yetişkin, kadın, erkek, insan, salak?
Gördüklerim yaşadıklarımla örtüşmüyor..
İstediklerim bunlar değildi, bunlar mıydı yoksa? Ya ben yine şarkı söylüyorum,
"Başka türlü birşeyy benim istediğimmmmm" ama bu kez şarkı insanlar için değil...
Yaşadığım yer için...
Kızma bana güzel Ankara..
Sonbaharında bile, şu ara sana katlanamıyorum...
Ben başka bir yerde olmak istiyorum.. duyuyor musun sana söylüyorum.
Başka biryer. Başka kokular, başka insanlar, başka dünyalar...
Başka hayaller istiyorum ben, başka sevgiler, yeni insanlar.
Çok sıkıldım, heyyy sana söylüyorum sana!
Zerdüşt niye susuyorsun bu gece. Fazla mı geldi sana şarap !
Yine en çok Imagine dinliyorum bu ara..
Imagine... you may say I'm a dreamer...
Ben çok fena sıkıştım ama. Neden kimse beni tutup çıkarmıyor yukarı?
Hayatımda tek bir kez sonuna kadar şımarmak istiyorum...
Sonuna kadar biri beni bıkmadan ışığa götürsün ve benden birşey beklemesin istiyorum.
Boğuyor istekler beni, arzular, sorular, korkular..
Ama ben hayattan korkmuyorum ki, öylesine yaşıyorum ben.
Bir deli ne kadar normal yaşar ki hayatı..
Yada normal dediğimiz neye göre normaldir bakınca.
Ulan bu ne biçim ikilem..
Biri beni sadece sevdiği için hayatında isteyebilir mi lütfen ?
Daha kolay anlayın, şöyle diyelim,
Biri beni yukarı çıkarabilir mi lütfen? Kimseye hesap vermeden, neden yaptığını söylemeden, çelişmeden.
O kadar zor muyum yahu ?
Şu anda şişenin dibine ulaşırken son kadeh elimde..
Temiz uyumayı planlıyorum...
Biri bana tüm 'neden'lerimizin aslında bir hiç için olduğunu hatırlatabilir mi ?
Ben tek yürek ve güçlü olmaktan da sıkıldım bak..
Siz ne diyordunuz ona, ah işte bu kırılgan. Kırılgan olabilir miyim ?
Var mıydı acaba izin ? Yok, cevap geldi yokmuş !!! Hah! Komik yahu..
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...
Hayallerim var.. Kimseye anlatamıyorum. Çünkü dinlemiyorlar..
Hey baksana, bazen soruyorum acaba Küçük Prens'i çok mu okudum diye ?
Ne dersin ? Bir kitap en fazla kaç kere okunmalı acaba ?
Hala patlıcanlar ağaçta yetişiyor ama mor bir ağaçta diye hayal ediyorum. Bak bunu biri dinlemişti. Çok mutlu olmuştum yahu..
Ama ben mutlu bir çocuktum. Şimdi ne hissettiğini bir türlü bulamayan bir çocuğum.
Yok bunu da beğenmedim,
Yani illaki bir his bulmak zorunda mıyız ?
Allahım ne çok sorum var yine. Şışşş bir sır vereceğim.. Bazen kendimden sıkılıyorum. Kim beni niye çeksin ki ? Heh !!!! Kendi kuyusunu kendi kazan insan. Sen bunu dile de getiriyorsundur...
Hayal gücüm çok güzel sahneler yaratıyor bana..
Gidiyorum, yanımda sadece benim bildiğim insanlar...
Kim acaba onlar. Merak etmeyin ama. Duygularımı o kadar merak etmiş miydiniz acaba yanıma aldığım 'isim'ler kadar.
Tabiki etmediniz kuzum, kimi kandırıyoruz...
Ulan ne boktan düzen be. Niye boka sardım ki bu ara, dur bakalım geçer elbet..
Sana yazık okuyucu, kafam güzel.. Anlamıyorsan kasma..
Serzenişteyim.. Aslında ilk serzeniş yazısını buraya koymayacak olsamda 2006 idi galiba yazıldığında gereksiz değerlerin altında gereksiz eklentilerle yazılmıştı...
Bu yazının adı da serzeniş olsun. Öyle oldu be. Yazık sana okuyucu..
Ne anladın acaba???
Bana ne ! Ben kendimi bu gece ne kadar anladım acaba..
Yaramadı alkol.. Çapkınlık mı yapmalıyız acaba kızkıza ?? Şışşş kızlar nerdesiniz ?
Ya ben niye kendimi bu kadar yalnız hissediyorum bu ara ?? Hey niye söndürüyorsunuz ışıkları, kızlar nerdesiniz ?
Çocuklarrr, yapmayın ama hoş bir şaka değil..
Hey bir dakika. Ben karanlıktan korkmam ki. En son köyde korkmuştum karanlıktan. Alışmamıştı gözlerim birtürlü kara'nlığa...
Yahu ne diyorum ben..
Sende niye hala okuyorsun ?
Yok işte bir bok çözümlenmiş..
Bitti hocam koca gece boşa geçti, gitti.
Sonuçta ne yapacağıma karar veremedim.
Yani var bir kararım da ne zaman uygulamaya geçirmeliyim acaba,
Ne zaman yeni bir yelkeni suya indirmeliyim..
Ben biraz Kuğulu Park'a mı gitsem acaba??
Ulan SIKILDIM...
Sıkılıyorum.
Sandalye de popoma battı ztn artık.
Ben daha karıştırırım bu yazıyı ona göre.
Devam ediyorsan cidden merak ediyorsun yahu.
Kimsin ki sen ?
Kimsin acaba ? Ben kimim buldun mu bir cevap, yazık yahu bana, sana, ona, ötekine berikine...
Sen kimsin ?
Çok merak ediyorum, bir gün biri çıkıpta Sen kimsin diye sorduğumda 3 kelimede kendini anlatabilecek mi bana ?
Kokular çok tanıdık... Koku verin bana. Verin ki yeniden hayal edeyim yeni şeyler..
Yahu hiç birşey mi yaşamıyorsunuz be ne bu tekdüze kokular.
Söz sizi ayırmayacağım hayallerimden..
Heyy,
Elimi tutup beni bulunduğum yerden uzaklaştıracak,
Göğsümdeki sıkılmaları sakinleştirecek,
Şaraptan daha az beni uyuşturacak,
Duadan daha somut olacak,
Dokunacağım birşey verin bana...
Boğulmaya başladım.
Hoş değil, hoş değil....

Hiç yorum yok: